maandag 9 januari 2012

Kom v... onder!

Ik ga een commando moeten veranderen voor de kleine prins. Wij doen nog niet aan gesproken commando's (komt later) maar op mijn hurken zitten met mijn armen wijd betekent 'Kom voor!' Komen doet hij wel, zo snel als zijn pootjes hem kunnen dragen, maar hij duikt met dezelfde vaart onder mij zodat ik alleen nog een kwispelend kontje en staartje zie. En een lol dat hij dan heeft!
Ik moet zeggen: Het is een plezier om met deze kleine smurf aan de slag te mogen. Alles is een feestje bij hem zolang je maar met hem bezig bent vindt hij het leuk. Hoewel hij ook zichzelf wel even kan vermaken met een speeltje uit de speelgoedmand, een speeltje uit de mand halen is het leukst... vooral als ik net alles er weer in gegooid heb.

Hij past bijna niet meer in de kleine bench die we altijd meenemen als we ergens heen gaan dus heb ik op marktplaats een tentbench met frame gescoord die ik we vanmiddag gaan ophalen. Kunnen we weer even vooruit want binnenkort gaan we weer een midweekje naar de Ardennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten