maandag 28 november 2011

De eerste nacht

De eerste nacht zit er weer op!
Ik had mijn wekker op 4 uur gezet om Pontus buiten te zetten voor een P&P. Ik moest hem wakker maken dus vannacht doen we het een kwartiertje later maar toen ik hem buiten zette deed hij wel meteen een plas en een poep. Terug in de bench was hij nog wat aan het friemelen en draaien dus ik ben even als een soort SPR Nanny naast de bench blijven zitten zonder te kijken of te praten en na vijf minuutjes rolde hij zich weer op om te slapen.
Daarna de wekker op 7 uur maar om tien voor 7 liet hij weten dat hij wakker was dus toen heb ik hem buiten gezet voor een plas.
Beetje ochtendgymnastiek: rond dollen met speeltjes, de mand van Ramses verkennen, achter de poezen aan hobbelen (die dit goedmoedig toelaten en zachtjes ingrijpen als hij te druk doet, ze zetten dan een poot op zijn kop zonder nageltjes) en in mijn tenen proberen te bijten.
Daarna eten, nou die brokken gaan er goed in, het is een echte vreet Labrador!
En nu ligt hij weer te maffen.
Hij protesteert nog een beetje als hij in zijn bench moet blijven maar dat stelt eigenlijk niet zoveel voor: Na één of twee minuutjes jammeren gaat hij liggen en valt in slaap.
Voor een eerste nacht vond ik het helemaal niet slecht gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten