zaterdag 18 augustus 2012

Grienden sessie

Vorige week zijn Pontus en ik naar de Grienden geweest voor een één op één straftraining. Voor zover je vertoeven in de Grienden een straf kunt noemen, het is er altijd heerlijk!
Pontussie voor de zekerheid een fel oranje halsband om gedaan met zijn naam en mijn telefoonnummer want je weet nooit....
Het was maar goed ook want we waren goed en wel in de Grienden en ik was hem kwijt en hij mij. Ik heb even staan wachten of hij mij zelfstandig kon vinden maar dat was niet het geval dus ben ik teruggelopen naar de plaats waar we elkaar voor het laatst hadden gezien. Daar was hij inderdaad druk rondjes aan het rennen om mij te vinden dus met zijn tong tot halverwege de grond kwam hij aangehold.
De Grienden bestaat uit allemaal kleine paadjes die allemaal uiteindelijk weer op hetzelfde punt uitkomen dus ik kon eindeloos links en recht afslaan (de andere kant dan waar Pontus heen rende) zonder te verdwalen. Na een half uur viel eindelijk het kwartje dat hij op mij moest letten bij het inslaan van de paadjes omdat ik hem niet achterna liep. In tussentijd is hij vaak terug moeten rennen om mij te zoeken, vervelend mens dat ik ben. Daarna bleef hij bij een splitsing wachten om ze zien welke kant we op moesten, ging niet verder dan een paar meter bij me vandaan en kwam regelmatig terug rennen of wachtte tot ik weer bij hem was. Heel goed ventje! Missie voor die dag was geslaagd!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten