dinsdag 13 maart 2012

Omgeruild

Vorige week bracht ik mijn kleine mannetje met zijn logeertas vol spullen naar Hank. Hij was dolblij zijn moeder en zijn 'andere moeder' weer te zien en had het al snel naar zijn zin in de keuken. Zijn moeder pikte ogenblikkelijk zijn speeltjes in want die zijn natuurlijk veeeeeeeel leuker dan de speeltjes die ze zelf heeft. Pontus vermaakte zich al snel met het uitdagen van een andere jonge hond in de bench, die twee hadden wel even samen los gewild maar dat was voor beide geen verstandig plan. De rest van de week zijn ze om de beurt los geweest en vermaakten zich uitstekend met het uitdagen van degene die in de bench zat.
Pontus heeft zich, volgens zeggen, prima gedragen dus daar ga ik dan maar van uit. Iedereen was in ieder geval dol op de kleine rattekop. Hij had iedereen zo om zijn lange slungel poten gewonden dat ik zondagavond een berichtje kreeg dat ik mijn kleine pupperd niet meer terug zou krijgen, ze gingen hem zelf houden.
Helemaal niet grappig. Ramses had ik al mogen achterlaten op Ameland omdat Klaas helemaal weg van die maffe clown was. Niet dat ik dat gedaan heb natuurlijk want het blijft mijn maffe clown. Hij had ook wel een zoon van Ramses willen hebben als ik hem zou laten dekken maar ook dat zit er niet in met de gezondheid van Ramses, Klaas heeft pech.
Maar zo had ik wel in een dag mijn twee leuke jongens kwijt gekund... het zijn natuurlijk ook wel heeeeeeeele leuke jongens! Al zeg ik het zelf :-)
Maandag bij de training kreeg ik de logeertas terug en één of andere lange slungelpoot met een koppie dat wel een beetje op het koppie van Pontus leek maar het was niet de kleine pupperd die ik een week geleden had afgeleverd. Ze zeggen dat hij heel hard gegroeid is in die week maar ik denk dat ze hem gewoon hebben omgeruild. Waar is mijn kleine pupperd gebleven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten