maandag 20 februari 2012

Grote kleine vent

Het gaat nog altijd goed met de kleine apekop. Vrijdag woog hij 16,7 kg op de leeftijd van 19 weken en 1 dag.
Hij is al zijn kleine scherpe puppy snijtandjes al kwijt en heeft ook al 8 nieuwe, nog 4 die een stukje moeten groeien. Achterin zijn kaak zijn al kiezen aan het doorkomen. Hij is dus graag aan het kluiven op van alles en nog  wat maar het liefst op mijn vingers waarbij het de bedoeling is dat ik een beetje op zijn tandvlees duw. Hoe hij op dit idee gekomen is.... geen idee maar hij doet me er geen pijn mee. Nu die scherpe hoekspijkertjes nog wisselen en ik ben gelukkig.

Vandaag vond ik het een mooie dag om eens te beginnen met het volgen. Netjes meelopen kan hij in principe al wel maar volgen nog niet. Vanglijntje om, 80 % zalmbrokjes en gaan! Het ging eigenlijk best goed, het viel mij wel mee hoe lang de kleine smurf al kan focussen. Een paar kleine stukjes gedaan met nog wat zitfluit... hij heeft heel veel lekkere brokjes verdiend.

Vrijdag is hij op fotoshoot geweest. Ook daar heeft hij zich zeer keurig gedragen, op de bek aarde na die hij uit een plantenbak graaide in het voorbijgaan. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden. Het zijn nog geen echte Bert Jonkhans Foto's.... die komen ook nog over niet al te lange tijd (hoop ik dan).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten