zondag 15 april 2012

Smile!!!

Ik had het al een paar keer gehoord van anderen maar Pontus 'lacht'. Als hij blij is, maar een beetje onzeker blij, dan laat hij zijn tandjes zien.
Mijn buurvrouw zei het laatst toen ze hem (en de anderen) eten had gegeven "Die kleine idioot lacht! Hij spoort niet!" Mijn buurvrouw is zo tactisch als een kudde koeien en altijd heel complimenteus.
Maar ik heb het inmiddels ook zelf gezien toen ik met de kleine man lang was weggeweest (naar mijn werk) en hij super blij was om Ramses weer te zien maar Ramses ietsje minder om hem te zien. Ik zag hem afwisselend om de bek van Ramses likken en 'lachen' met zijn mooie Prodent Smile. Heel apart!
Vreemd is het niet dat hij dit doet want zijn moeder doet het ook en één van zijn zusjes ook.

2 opmerkingen:

  1. Nou ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar een foto van zijn mooie lach!
    Is alleen misschien moeilijk vast te leggen aangezien je niet weet wanneer hij zijn big smile opzet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik denk niet dat het gaat lukken om hier een foto van te maken gezien het feit dat ik al 3 maanden hoor dat hij dit af en toe doet maar ik het nu pas voor het eerst zelf gezien heb.
    Jij hebt meer kans om er een foto van te kunnen maken omdat hij het vooral doet bij onbekenden, als hij blij maar een beetje onzeker is.

    BeantwoordenVerwijderen