maandag 30 januari 2012

Stamboomloze broodfokpup af!

Pontus z'n carrière als stamboomloze broodfokpup is definitief voorbij! De stamboom is binnen!
Het kan niet meer ontkend worden: het is een rasechte Labrador Retriever met redelijk bekende voorouders uit de 'fieldtrial scene'.
Afkomst verloochent zich niet: Pontus stuitte gisteren bij zijn wandelingetje ineens op een dode duif. Hij tekende ineens op de geur, bedacht zich niet maar pakte de duif op en nam hem mee. Hij bracht hem nog niet bij mij want toen ik hem ging aanmoedigen liet hij de duif vallen en kwam naar me toe rennen. Ook heel braaf natuurlijk!

Hij was gisteren mee naar een familie feestje. Hij is twee keer als een Ninja op de tafel en de schaal met worstjes gesprongen maar verder heeft hij zich best netjes gedragen. Hij heeft alleen een 'one man opera' opgevoerd in de keuken toen ik vond dat hij genoeg gezien en gedaan had en een beetje moest rusten na zijn maaltijd. Hij was het daar niet geheel mee eens omdat de rest natuurlijk vrij op en neer liep tussen de keuken en de kamer.
Zelf mijn moeder zei bij het afscheid: Nou, voor zo'n pup heeft hij zich toch heel netjes gedragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten