donderdag 1 december 2011

Dolfje het weerwolfje

Zo goed als de eerste nacht ging... zo dramatisch was afgelopen nacht. Dolfje het weerwolfje heeft ons lekker bezig gehouden, samen met de katten, dat wel.
Het was wat waaierig weer, misschien had dat er iets mee te maken maar Pontus werd elke 2 uur wakker en begon dan zachtjes te piepen, werkte dat niet dat begon hij aan zijn stemoefeningen... hele aria's kwamen er uit! Hij moest welk elke keer ook plassen maar wilde dan natuurlijk niet meteen weer zijn bench in en dat moest wel. Zolang ik er bij bleef was hij rustig en viel hij wel in slaap maar hij werd ook snel weer wakker. Waarschijnlijk door de katten want die hadden een feestje en hebben de halve nacht door het huis lopen rennen. Ze worden bedankt want het hele zooitje ligt natuurlijk nu al de hele dag te maffen en ik heb wallen tot halverwege mijn wangen.

We zijn gisteren ook maar eens begonnen met puppy-training (gewoon thuis), het is tenslotte een werkhond dus afgelopen met luieren, werken zal je!
Achterlijk is hij niet, slim duveltje, hij had al heel snel door dat als hij naar mij keek bij het noemen van zijn naam, hij een stukje gekookte kipfilet kon verdienen. Nou, dat vond hij wel wat, hij zat al heel snel op zijn gatje de hele tijd mij aan te kijken of ik hem ook zou roepen. Ook vandaag gaat hij regelmatig voor me zitten om me aan te kijken... Met een stukje voer voor zijn neus gaan zitten en gaan liggen lukt ook. En dat is dan wel even genoeg voor net 8 weekjes oud.

Net een ritje gemaakt in de Doggyride zodat de rest ook weer even langer eruit kan. Dat vond hij nog niet geweldig want hij zat met vlagen druk te protesteren. Hij protesteert maar een eind weg, wordt ie lekker moe van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten