donderdag 15 december 2011

Vissie eten

De grote hobby van Ramses is 'vissie eten'. Mocht ik ooit blind worden, met Ramses als geleidehond zal ik altijd alle viswinkels en viskramen kunnen vinden want hij leidt me er feilloos naartoe.
Ik kwam langs de viskraam en ik dacht: "Ik neem een vissie mee voor mijn Rammessie!" Ik kreeg twee keurig schoongemaakte haringen, zonder uitjes.
Kleine smurf kreeg natuurlijk ook de visdoop want ja..... ik kan geen hondjes overslaan natuurlijk.
Een stuk van de grootste haring afgesneden voor kleine smurf en de rest gleed bij Pandora naar binnen. Ramses zat enthousiast te kwispelen want die had bij binnenkomst al aan de tas geroken wat ik had meegenomen. Hap slik, vissie weg!
En toen de kleine man. Zou die het lusten? Tuurlijk!!! Het is een echte hongerlab, hij hoefde er niet over na te denken, dat stuk haring was zo verdwenen! Hij hoort er helemaal bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten