zaterdag 24 december 2011

Pontus of Pavarotti

Pontus is van plan om zanger te worden... liefst opera zanger! De kleine man zingt graag.
Hij heeft wat moeite met het vinden van zijn rust dus 'zingt' hij zichzelf in slaap.
De bench is de enige plaats waar hij echt zijn rust kan vinden (al vindt hij zelf van niet) en dus gaat hij op gezette tijden zijn rustplaats in met iets om op te kauwen. Hij ligt dan zingend te kauwen tot hij in slaap valt. Slaapt hij eenmaal dan is het goed maar voor dat hij slaapt is hij aan het protesteren: blaffen, mieperen, pieperen en aria's zingen. Meestal duurt dit niet zo lang, hooguit 1 à 2 minuten.
Als ik alleen met hem ben is het zo klaar want hij is slim genoeg om te weten dat hij er toch in blijft. Maar helaas is niet iedereen zo ongevoelig en harteloos als ik want als we samen zijn en Pontus piept hoor ik standaard : 'Mag hij er uit? Waarom niet, hij wil een beetje rondlopen!' Ik denk niet dat ik wil weten hoe het gaat als ik er niet ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten