vrijdag 2 december 2011

Geen weerwolfje vanacht

Vanacht was gelukkig een betere nacht. Ik ben beneden gaan liggen zodat hij zich weer wat veiliger voelt in zijn bench. Hij heeft geslapen van ongeveer 23 uur tot kwart voor 5. We moesten er al om kwart over 5 uit dus onze dag begon maar een half uurtje vroeger dan de bedoeling was.
Hij had wel een beetje slappe kak vandaag, gisteravond ook al dus we zijn voor de zekerheid wat Finidiar gaan halen bij de dierenarts want met ons geluk zitten we er anders op zaterdagavond met een ziek pupje en dat moeten we niet hebben. Better safe than sorry!
Meteen een kleine check-up gedaan: Alles zag er prima uit, geen koorts, geen gekke dingen en hij was levendig genoeg. We gingen hem wegen maar die friemelpup bleef natuurlijk geen seconde stilzitten dus na een paar pogingen hielden we het op 6,7 kg. Er lag een antislip matje op de weegschaal wat dringend geattaqueerd moest worden dus voor hij de tent helemaal zou afbreken was tussen de 6,6 kg en 6,8 kg precies genoeg.
Hij moest mee naar de pubergroep vandaag en ook dat heeft hij glansrijk doorstaan. Pubers zijn best lawaaierig maar Pontus had er niks van. Hij lag tussen de bedrijven door lekker in zijn reisbenchje onder het bureau vreselijk te snurken. Wat kan dat kleine ding hard snurken!!!
De pubers waren helemaal weg van hem natuurlijk. Grootste compliment van vandaag: "Ik heb nog nooit zo'n klein hondje gezien wat al zooooo goed luistert!" Want ja hij waggelt al lekker met me mee en komt hard aangerend als ik in mijn handen klap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten